ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Gościmcu

Miejsce pracy: Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Huberta w Gościmcu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Oświata

Data udostępnienia: 2017-06-21

Ogłoszono dnia: 2017-06-21 przez Mateusz Ostapiuk

Termin składania dokumentów: 2017-07-05 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2017

Zlecający: Wójt Gminy Zwierzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 ze zmianami).

V. Wymagane dokumenty:

Zostały określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz.373 ze zmianami).
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju placówki,
2) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego
dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w punkcie 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów
wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,    
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania pracy na stanowisku
kierowniczym,
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
9)  oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z
dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1, pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów  publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 ze zmianami),
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18
października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat
1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1388 ze zmianami).
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia
nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
12) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku
zawodowego w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13) oświadczenie , że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. 2016 r. poz. 1379 ze zmianami) r. – lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842 ze zmianami),
 
 
14) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922, ze zmianami) w
celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych w przypadku osoby niebędącej nauczycielem
 
Ze względu na szczególną sytuację związaną z wprowadzeniem reformy oświatowej Wójt Gminy Zwierzyn zamierza powierzyć stanowisko dyrektora na okres 2 lat szkolnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-07-05 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym,
numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem „KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. HUBERTA W GOŚCIMCU”
c. Miejsce:
URZĄD GMINY ZWIERZYN
UL. WOJSKA POLSKIEGO 8
66-542 ZWIERZYN
za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do urzędu) lub osobiście w sekretariacie Urzędu
(pok. nr 11), do godziny 15:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zwierzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mateusz Ostapiuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Borkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-21 09:55:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-21 09:56:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-07 09:23:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1275 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony