ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Gościmcu

Miejsce pracy: Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Huberta w Gościmcu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Oświata

Data udostępnienia: 2017-05-08

Ogłoszono dnia: 2017-05-08 przez Mateusz Ostapiuk

Termin składania dokumentów: 2017-05-22 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2017

Zlecający: Wójt Gminy Zwierzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 ze zmianami).

V. Wymagane dokumenty:

Zostały określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz.373 ze zmianami).
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju placówki,
2) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego
dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w punkcie 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów
wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,    
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania pracy na stanowisku
kierowniczym,
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
9)  oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z
dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1, pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów  publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18
października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat
1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1388 ze zmianami).
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia
nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
12) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku
zawodowego w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13) oświadczenie , że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191 ze zmianami) r. – lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zmianami),
14) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, ze zmianami) w
celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
 
Ze względu na szczególną sytuację związaną z wprowadzeniem reformy oświatowej Wójt Gminy Zwierzyn zamierza powierzyć stanowisko dyrektora na okres 2 lat szkolnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-22 15:30:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem „KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. HUBERTA W GOŚCIMCU”  w terminie do dnia 22 MAJA 2017 roku r.
c. Miejsce:
URZĄD GMINY ZWIERZYN
UL. WOJSKA POLSKIEGO 8
66-542 ZWIERZYN
za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do urzędu) lub osobiście w sekretariacie Urzędu (pok. nr 11), do godziny 15:30

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zwierzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mateusz Ostapiuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Borkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-05-08 08:26:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-05-08 08:28:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-20 12:20:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony