ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Gościmcu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Huberta w Gościmcu

Wymiar etatu: cały

Ilość etatów: 1

Wydział: Oświata

Data udostępnienia: 2014-07-21

Ogłoszono dnia: 2014-07-21 przez Mateusz Ostapiuk

Termin składania dokumentów: 2014-08-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2014

Zlecający: Wójt Gminy Zwierzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania dotyczące kandydatów na stanowisko dyrektora zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek ( Dz. U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).

 

V. Wymagane dokumenty:

Określone zostały na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz.373 poźn. zm.).
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju placówki,
2) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego     dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo  kandydata,
3) życiorys z opisem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej,
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w punkcie 3,
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania pracy na stanowisku kierowniczym, wydane przez upoważnionego lekarza,
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9)  oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1, pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów  publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14. poz.114 z późn. zm.),
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust 1 i ust. 3a ustawy z dnia
18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.),
11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego,
12) oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego,
13) oświadczenie , że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.),
14) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101poz. 926 , z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-08-08 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym,
numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem „KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA  PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. HUBERTA W GOSCIMCU”  
c. Miejsce:
URZĄD GMINY W ZWIERZYNIE
UL. WOJSKA POLSKIEGO 8
66-542 ZWIERZYN 
za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do urzędu) lub osobiście w sekretariacie urzędu
(pok. nr 11). do godziny 15:00

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną
powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej lub telefonicznie w ustawowym terminie.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony