ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko kierowcy samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu

Miejsce pracy: Teren województwa

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat ogólny

Data udostępnienia: 2021-04-12

Ogłoszono dnia: 2021-04-12

Termin składania dokumentów: 2021-04-23 14:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2021

Zlecający: Wójt Gminy Zwierzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie: minimum zawodowe;
2) Wymagany profil (specjalności): prawo jazdy kategorii B lub wyższe (co najmniej od 12 miesięcy).
3) Wymagania niezbędne od kandydata:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych, niekaralność,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawa: z zakresu ustawy o z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów bhp i p. pożarowych w zakresie przewożenia osób niepełnosprawnych,
- nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne,
- nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jemu zawieszona oraz ograniczona,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowcy busa (8 osób + kierowca),
- brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. O odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1440 ze zm.),
- obsługa urządzeń nawigacyjnych w ruchu lądowym,
- umiejętność obsługi windy samochodowej dla osób niepełnosprawnych.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- komunikatywność

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:
- kierowanie pojazdem samochodowych (bus 8 osbó + kierowca),
- zapewnienie bezpieczeństwa przewożonym osobom,
- terminowe i rzetelne realizowanie powierzonych zadań (jazda zgodnie z przyjętym harmonogramem przez dyspozytora),
- utrzymywanie powierzonego pojazdu we właściwym stanie technicznym,
- utrzymywanie pojazdu w czystości (na zewnątrz i wewnątrz)
- ozonowanie wnętrza,
- prowadzenie karty pojazdu,
W ogłoszeniu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

W ogłoszeniu

V. Wymagane dokumenty:

W ogłoszeniu

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-04-23 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierowcy samochodu do przewozu osób nieopełnosprawnych w ramach programu „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, osobiście w sekretariacie urzędu (pokój nr 11) w terminie do dnia 23.04.2021 r. lub wysłać pocztą na adres Urząd Gminy Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn (decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn

VII. Informacje dodatkowe:

W ogłoszeniu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zwierzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Wiśniewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-12 15:02:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mateusz Ostapiuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-12 15:03:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mateusz Ostapiuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-29 11:48:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
709 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony