ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku.Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku.

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego budynku.

Wydział: Referat Ogólny, stanowisko d/s zamówień publicznych dróg i inwestycji

Ogłoszono dnia: 2021-05-26 10:55:22

Termin załatwienia

W ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku

Osoba kontaktowa

Mateusz Ostapiuk

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Zwierzyn

Telefon kontaktowy

957617580

Adres e-mail

ugminy@zwierzyn.pl

Sposób załatwienia

Pisemne zawiadomienie o oznaczeniu budynku numerem porządkowym

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Zwierzyn ul. Wojska Polskiego 8 66-542 Zwierzyn

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku, zgodny z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. poz. 125).
2. Załącznik:
a. kopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z pomierzonym budynkiem, poświadczona przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej – jeżeli budynek jest już wybudowany (nie jest wymagany odbiór budynku) albo
b. kopia mapy z projektem podziału albo
c. kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu zatwierdzonego decyzją udzielającej pozwolenia na budowę albo
d. kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (treść i załącznik graficzny).
3. Jeżeli na nieruchomości jest kilka budynków to na załączniku należy wyróżnić kolorem budynek będący przedmiotem wniosku. 

Opłaty

Nie podlega.  

Tryb odwoławczy

Zgodnie z art. 3 § 2 pkt 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. – Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 270) czynność z zakresu administracji publicznej dotycząca uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa podlega kontroli publicznej przez sądy administracyjne. Skargę na tą czynność można wnieść po uprzednim wezwaniu na piśmie właściwego organu do usunięcia naruszenia prawa – w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o wydaniu aktu lub podjęciu innej czynności. Skargę wnosi się w terminie 30 dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia prawa

Uwagi

1. W wypadku współwłasności zaleca się, aby wniosek złożony był przez wszystkich współwłaścicieli.
2. W wypadku firm lub instytucji wniosek podpisuje jej przedstawiciel uprawniony do reprezentowania firmy lub instytucji. 

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2020r., poz. 2052 ze zm.),
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125). 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zwierzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mateusz Ostapiuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-26 10:54:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mateusz Ostapiuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-26 10:55:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mateusz Ostapiuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-26 11:40:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
567 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony