ˆ

Sposoby załatwiania spraw

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 12:58:34 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
PROCEDURA PODCZAS WYDAWANIA
POZWOLENIA NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW


Zgodnie z art. 83 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 r.) w celu uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów należy złoży stosowny wniosek do wójta.

O pozwolenie na wycinkę drzew  i krzewów może wystąpić właściciel, osoba fizyczna kub prawna lub dzierżawca za zgodą właściciela.

Wniosek powinien zawierać:
  • imię, nazwisko i adres lub nazwę z siedzibą przedsiębiorcy, posiadacza lub właściciela nieruchomości;
  • tytuł prawny władania nieruchomością;
  • nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
  • obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
  • przeznaczenie terenu na którym rośnie drzewo lub krzew;
  • przyczyny i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
  • wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.

Czynności wykonywane przez urzędnika:
  • zawiadomienie o wszczęciu postępowania,
  • po zebraniu dokumentów pracownik Urzędu Gminy dokonuje wizji lokalnej, w celu weryfikacji danych zawartych we wniosku,
  • zawiadomienie o zakończeniu postępowania,
  • wydanie zezwolenia na wycinkę drzew – Wójt Gminy w formie decyzji wydaje lub nie zezwolenie.
Termin załatwienia sprawy: do 30 dni.
« powrót do poprzedniej strony