Sposoby załatwiania spraw
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 12:58:34 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
PROCEDURA PODCZAS WYDAWANIA
POZWOLENIA NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW
POZWOLENIA NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW
Zgodnie z art. 83 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 r.) w celu uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów należy złoży stosowny wniosek do wójta.
O pozwolenie na wycinkę drzew i krzewów może wystąpić właściciel, osoba fizyczna kub prawna lub dzierżawca za zgodą właściciela.
Wniosek powinien zawierać:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę z siedzibą przedsiębiorcy, posiadacza lub właściciela nieruchomości;
- tytuł prawny władania nieruchomością;
- nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
- obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
- przeznaczenie terenu na którym rośnie drzewo lub krzew;
- przyczyny i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
- wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
Czynności wykonywane przez urzędnika:
- zawiadomienie o wszczęciu postępowania,
- po zebraniu dokumentów pracownik Urzędu Gminy dokonuje wizji lokalnej, w celu weryfikacji danych zawartych we wniosku,
- zawiadomienie o zakończeniu postępowania,
- wydanie zezwolenia na wycinkę drzew – Wójt Gminy w formie decyzji wydaje lub nie zezwolenie.
Termin załatwienia sprawy: do 30 dni.