Informacje ogólne
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Informacje ogólne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urzędu Gminy Zwierzyn
Urzędu Gminy Zwierzyn
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Urzędzie Gminy Zwierzyn uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Adres ePUAP: /31m56cltwb/skrzynka
U W A G A:
W celu złożenia wniosku do Urzędu Gminy Zwierzyn w formie elektronicznej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
W celu złożenia wniosku do Urzędu Gminy Zwierzyn w formie elektronicznej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Zwierzyn:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów do sekretariatu Urzędu Gminy Zwierzyn pok. Nr 11 (ul. Wojska Polskiego 8 w Zwierzynie) w godzinach: poniedziałek 7:30 – 17:00, wtorek – czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-14:00 na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy Zwierzyn:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym dostarczony Urzędowi Gminy Zwierzyn zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce 1,44 MB, dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Urzędu w pokoju nr 11 – I piętro (Urząd Gminy Zwierzyn ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zwierzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Mandzij |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-18 09:49:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mateusz Ostapiuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-18 09:50:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mateusz Ostapiuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-05-26 12:31:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3943 raz(y) |